Fem Financial Seal

Onze werkwijze

FEM Financial Services regelt het: je administratieve overzicht, je aangiftes, de Belastingdienst. Alles waar jij geen tijd voor hebt of moeite voor moet doen. Of het kan zijn dat je meer inzicht wil hebben. Wij hebben als doel om de ondernemer zo veel mogelijk tijd te besparen aan administratieve taken. Voor een vast bedrag per maand krijg je de beste hulp én een online programma met een mobiele app.

Met ons online programma en mobiele app kan je

Hoe word ik klant bij
FEM Financial Services

Heb je opstarthulp nodig?

Plan dan een afspraak in. We helpen je graag verder.

Hoe gaan we samen werken?

Over het algemeen

Bij FEM Financial Services kun je op ieder moment klant worden. Wij importeren je bestaande administratie of je kan deze uploaden in je online omgeving of via de app.

Wij controleren vervolgens je hele administratie en pakken het vandaar op. Je administratie wordt vanaf dat moment maandelijks verwerkt.

Aanmelding abonnement

  • Kies een passend abonnement
  • Betaal maandelijks voorruit
  • Wij factureren je na mocht je administratie hebben van de maanden voor je aanmelding voor de boekhouding. Dit is het maandelijkse tarief (bij het gekozen abonnement)

Voorbeeld abonnement

  • Is in november je abonnement gestart?

    Dan is november je eerste maandbedrag van €105,- en worden de overige automatisch afgeschreven. Je kan dan je administratie van november uploaden.

    Verwerkt FEM Financial Services je administratie van de maanden voor november dan ontvang je een factuur voor de administratie van de maanden ervoor.

Wat gebeurt er met mijn administratie na het uploaden